Дата створення запису: 06/13/2018 |
Об'ект перевірки |
Департамент транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Орган що здійснював перевірку: | Назва зовнішнього контролюючого органу |
Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту | |
Підстава для перевірки: | Тип (вид, напрям) перевірки: |
план роботи Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту на І півріччя 2017 року | Аудит еффективності |
Тема перевірки: |
Оцінка діяльності Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо ефективності функціонування системи внутрішнього контролю, ступеня виконання і досягнення цілей, визначених у стратегічних та річних планах, ефективності здійснення закупівель протиожеледних реагентів та аналіз їх використання |
Період що перевірявся: | Дата здійснення перевірки: |
З 01.01.2015
| По 31.12.2016
| З 04.04.2017
| По 13.03.2018
|
Реквізити узагальнюючого документа: |
Дата: | Номер: |  |
13.03.2018
| 070-5-13/18 |  |
Резюме за результатами перевірки: |
У результаті аудиту закупівель підпорядкованих підприємств Департаменту транспортної інфраструктури (КП ШЕУ: Голосіївського, Дарницького, Дніпровського, Оболонського, Печерського, Подільського, Святошинського та Шевченківського районів м. Києва) на загальну суму 18897,15 тис. грн, та аудиту використання протиожеледних реагентів на загальну суму 59188,26 тис. грн виявлено фінансових порушень, що призвело до втрат на загальну суму 1232,03 тис. гривень. Крім того, допущено неефективне використання ресурсів із ризиком потенційних втрат у розмірі 1798,72 тис. гривень. |
Примітки: |
|